14 Mart 2011 Pazartesi

Mart

Daha iki gün önce kar tatili olsun diye tuttururken şimdi sabahları kalktığımda güneşin beni uyandırıyor olması çok ilginç değil mi? Ya da en kalın montum yetmezken, şimdi sweatshirtlerin kalın geliyor olması. Baharın geldiğini ilk bugün hissettim ben, umarım yarın kar yağmaya başlayıp tekrar kışa döndürmez bizi mart. Servisten inip eve doğru yürürken kulağımda Zach Condon'un sesi, burnumda ise taze biçilmiş çim kokusu vardı. Uzun zamandır ilk defa kendimi huzurlu hissettim. Tam olarak mutlu değil belki, ama huzurluydum. Kimse de huzurumu bozamazdı.

Madem bahar geliyor, madem artık sınavlar benim için hiçbir şey ifade etmiyor, madem haftaya tatil o zaman artık kimsenin beni mutsuz etmesine izin vermemeliyim. Hadi öptüm.

Bu arada balkabağı çorbası berbat oldu, bir tek annem içti, canım annem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder