31 Ekim 2009 Cumartesi

New Me Resolution


Her sene alışkanlığımdır, yeni yaşım ve yeni yıl aynı zamana denk geldiğinden ve sürekli kendine sözler veren (ama tabi ki tutamayan) bir insan olduğumdan olsa gerek New Year's Resolution listesi yaparım kendime. Bu 4 günlük tatilde de kendimi yenilemeye ve deyim yerindeyse "temiz bir sayfa açmaya" karar vermiştim. Az önce sevgili thefoolonthehill'in Wishlist'ini görünce, hazır kimya da çalışmıyorken, kendime güzel güzel sözler veriyim, hem bu sefer blog'umda yayınlayım da bari daha tutulabilir olsunlar dedim adını da New Me Resolution koydum=) O zaman listemize başlayalım:

  1. Daha az telefonla konuşmalıyım
  2. Daha çok Biyoloji ve Kimya çalışmalıyım
  3. Spora düzenli olarak gitmeliyim
  4. Sabah kalktığımda güne mutlu başlamalıyım
  5. Manik depresif hallerimden kurtulmalıyım
  6. Facebook'ta daha az vakit geçirmeliyim
  7. Annemle daha az kavga etmeliyim
  8. Annemle daha az kavga etmeliyim
  9. Annemle daha az kavga etmeliyim
  10. İyi kalpli kardeşime daha çok vakit ayırmalıyım
  11. Bir hedef belirlediysem, bunun için çalışmalıyım (hadi göreyim seni)
  12. Güzel write-up'lar yazmalıyım ki söz konusu kişiler beni unutmasınlar=) (siz anladınız onu)
  13. Ve tekrar daha az telefonla konuşmalıyım
  14. İstediğim filmlere artık gidebilmeliyim
  15. Her canım sıkıldığında çikolataya başvurmamalıyım
  16. Yemeksepeti.com'la bütün duygusal bağlarımı koparmalıyım
  17. Başucu kitaplarımı (!) artık gerçekten okumalıyım
  18. Kelime ezberlemeliyim
  19. "Harry olsa ne yapardı?" diye düşünmekten vazgeçmeliyim ya da vazgeçmemeliyim :S
  20. Kamper'le aramı artık gerçekten düzeltme vakti de geldi
  21. Geriye dönüp baktığımda bu okulda çok güzel günler geçirdim diyebileceğim anılar edinmeliyim kendime (evet bi sürüsünü edindim -zaten isteyince de olmuyor böyle şeyler)- Ne demiş çocukluğumuzun romantik prensi Mirkelam: "Geçip giden zamanları bir yerlerde bulsam/Sonra üzülsem/Üzüldüğüme üzülsem"
  22. Beni üzenlerden uzak durmalıyım (Ne demiş ünlü düşünürümüz Atiye:"Üzeni yolla")
  23. Bol bol güzel hayaller kurmalıyım
  24. Hayal kurmayı kesip gerçek yaşama dönmeliyim
  25. Evet yapmalıyım bunu!
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder