27 Ekim 2009 Salı

SAT word of the night

Kelime ezberlemek (yada ezberleyememek) tam bir kabus! Oturup ezberleyemiyorsunuz. Sonunuz ya facebookta ya da Şekil. A blog'unuzda bitiyor. Arkada ise Pink Martini'den Everywhere çalıyor, önerilir.

Dayanamadım napiyim, çok çalışkanım bi kelime daha koyayım da neşemiz yerine gelsin dedim. Evet yaptım bunu! Sevgili Model Birleşmiş Milletler klübü başkanımız, klübü sözlü olarak SAT çalıştığı ortam olarak görüyorsa, ben niye kendi öz be öz blog'umu SAT çalışmak için kullanmayayım?

bu kelime anlamı kötü olsa da kulağa çok hoş geliyor.

penurious Adj

extremely stingy, frugal, avaricious, greedy, thrifty, parsimonious

Ebenezer Scrooge (!!!) was most penurious, refusing to give even a penny to charity.

Buna başka cümle bulamıyorum, çünkü hayatımda cimri insan yok ama bencil insan çok...

(Pink Martini'nin Arapça şarkıları çok komik)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder