19 Aralık 2009 Cumartesi

Bir gün mutlu bir yazı da yazacağım

Avatar'a gitmeye niyetlendim, bir baktım gece 12.30 seansına kadar her yer doluymuş. Alışveriş merkezinde adım atacak yer yoktu, bütün restoranlar dolu, bütün mağazalar tıklım tıklım. D&R'a giriyim, bari kitap film alıyım dedim, 1 saatlik sıra vardı.

Boş pusetlerle dolaşan insanlar,
Küçük çocuklarına sahip olamayıp sonra bağıra bağıra fellik fellik arananlar,
Şuursuzca yürüyüp poşetleriyle insanlara çarpan, omuz atanlar,
Alışveriş merkezinin önünde kalabalık oluşturup sigara içenler
size sesleniyorum, yolda yürümesini bilmiyorsanız dışarı çıkmayın.

Zaten yeterince kalabalık bu dünya.


PS: Bugün dışarı çıkmamın tek faydası Walk the Line'ı almam oldu. Uzun zamandır izlemek istiyordum. Yorumlar bir sonraki entry'e...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder