21 Aralık 2009 Pazartesi

Teoriler, teoriler: Fun-Sized is Back!

Daha önce size M.'nin etek boyları üzerine entellektüel(!) teorilerinden bahsetmiştim. M. sakın sana kızıyorum sanma, sen yine ırkının arasında en mantıklı ve dürüst olanlarındansın! Ama Vini çok akıllı ve blog'umun sadık bir takipçisi. Hemen yepyeni bir karşı teoriyle geldi bana, ben de paylaşmadan edemedim. Buyrun bakalım ondan dinleyin:

  • "Kısa kızlar yaşamlarının başından beri cici kız muamelesi gördükleri için ve de uzun boyluları hep içlerinden kıskandıkları için erkekleri kazanmak uğruna 30 kat "havalı" (sansür nanananana)oluyorlar ve etek boyları kısa oluyor
  • Amma velakin uzun boylu kızlar zaten uzun boyun verdiği hava ile etekleri uzun bile olsa kısa görünüyor ki kısa da giyseler kendilerine olan güvernlerinden takmıyorlar çünkü bu onlar için bir gösterge değil
    ve bu nedenle "havalı" olmuyorlar ama yine de erkekler onlardan hoşlanıyor.
    Bu iki grubu karşılaştırdığımızda uzun boylu kızlar hiçbir şey yapmazken, kısa boylu kızlar epey yol katetmiş oluyorlar."

Ben yine birşeycik demiyorum. Elçiye zeval olmaz.

*Evet itiraf ediyorum:kullandığı kelime "havalı" değildi. Ama ne yapalım, hayat böyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder