20 Aralık 2009 Pazar

Tatlı

Uzun zamandır hakkında yazı yazmak istiyordum da yazamamıştım bir türlü. Çünkü senin hakkında yazmak zordu, çok zor. Hala zorlanıyorum çünkü sana sarf edeceğim kelimeler değerli, kaçıp giderler diye korkuyorum elimden. Doğumgününe kadar beklemeyi de düşündüm ama işte burada, çok geç kalmış bir hoşgeldin yazısı bu...

Ally okuduğu pek çok kitap, dinlediği binlerce şarkı ve üzerinde 'düşünülmüş' yazılarıyla çok güzel bir blogger oldu çıktı başımıza, şimdiden bir sürü entry'si de var...(bkz. boynuz-kulak ilişkisi) Kendisiyle çok fazla hikaye biriktirdik torunlarımıza anlatıcak, buraya yazmıyorum çünkü o zaman değerli olacak o küçük şeyler ama bunlardan bir tanesi de blog'larımız olacak eminim. O çok tatlı, o adına marş yazdığım, iddialara girip kazandığım, o bütün fenerbahçeli ruhuna rağmen beşiktaş forması giymek zorunda olan, Harry'i paylaşabildiğim tek insan; o benim birtanecik kıvırcık'ım, güzel yazıların, güzel şarkıların ve güzel bir arkadaşlığın sahibi.

İyi ki varsın tatlı!
Hoşgeldin...

1 yorum:

  1. kıyamam sana. ayın 20sinde başlayıp yazamamışsın. sen de iyi ki varsın tatlı.

    YanıtlaSil