31 Aralık 2009 Perşembe

La Découverte

Farkında mısınız bilmiyorum, epey bir istikrarsızlık gösteriyorum blog'umda. Uzun süre yazmadığım da oluyor, yazınca peşpeşe gelenler de... Ama kızmayın bana, 2 cümlelik birşeyler bile karalamak için kafamın rahat, ertesi günün tatil olması gerekliliği benim suçum değil, tamamen bilinçaltımla alakalı.

Gece bitmeden bundan bahsetmek zorundayım, olur da yılbaşı gecesini evde sıkılarak geçirecek olanlar varsa beni dinlemeliler. Muhteşem bir site buldum: awdio.com
Evde canım sıkıldığında, özellikle de gece saat çok geçse, kaçırdığım pek çok konsere yandığımda başvuru ve eğlence kaynağım. Awdio'da Yeni Zelanda'daki konserleri bile canlı olarak izleyebiliyor,dinleyebiliyorum. Tek sorun zamanı yakalayabilmek, tabi bir de Coldplay, Travis görmek istiyor insan arada ama onlar da çok nadir oluyor. Ama denemenizi öneririm...

Herkese iyi yıllar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder